U fabricatore di porta di almacenamento Janus cumpleta a fusione per diventà una Cumpagnia Publica

Janus International Group, un fabricatore di porte è altri prudutti per l'automagazzinamentu è e instalazioni industriali, hà unitu à u picculu quadru di cumpagnie publiche in l'industria di l'automagazzinamentu.

L'azzioni di Janus hà cuminciatu à cummerciu l'8 di ghjugnu nantu à a Borsa di New York.U stock hà apertu u ghjornu à $ 14 per parte è chjusu à $ 13.89 per parte.In dicembre, i dirigenti di Janus anu stimatu chì a lista di l'azzioni hà da purtà à una capitalizazione di u mercatu di $ 1,4 miliardi è una valutazione di l'equità di $ 1,9 miliardi.

 

Una fusione "Blank Check".

Temple, Janus, basatu in GA, hè diventatu publicu per una fusione cù Chatham, Juniper Industrial Holdings, basata in NJ, una sucietà chjamata "cheque in biancu".L'azzioni di Juniper hè digià scambiata nantu à a Borsa di New York sottu u simbulu ticker JIH.Dopu à a cumminazzioni di Janus-Juniper, l'azzioni hè avà cumerciu sottu u simbulu JBI.

Senza alcuna operazione cummerciale, Juniper hè stata stabilita cum'è una sucietà d'acquisizione per scopi speciali (SPAC) cù u solu scopu di acquistà imprese o assi di cummerciale per una fusione o un altru tipu di affari.

Ancu s'ellu Janus hè avà una sucietà cummerciale publicamente, l'affari resta largamente invariatu.Ramey Jackson hè sempre CEO di Janus, è u Clearlake Capital Group, basatu in Santa Monica, CA, hè sempre u più grande azionista di Janus.Clearlake hà compru Janus in 2018 per una quantità micca divulgata.

Altre cumpagnie di cummerciale in u settore di l'automagazzinamentu sò cinque REIT - Public Storage, Extra Space, CubeSmart, Life Storage è National Storage Affiliates Trust - cù u pruprietariu di U-Haul AMERCO.

"U cumpiimentu di sta transazzione è a nostra lista in u NYSE significa una tappa tremenda per Janus mentre cuntinuemu à eseguisce i nostri piani di crescita convincenti", Jackson hà dettu in un comunicatu di stampa di u 7 di ghjugnu."A nostra industria hè in un puntu criticu postu chì i nostri clienti cumincianu à mudernizà è aduttà e nostre tecnulugia è investenu in l'aghjurnamentu di e strutture esistenti è novi".

 

Opportunità di crescita abbundanu

Janus hà publicatu un fatturatu di $ 549 milioni in 2020, in calata di 2,9% da l'annu precedente, secondu un archiviu cù a Cummissione di Securities and Exchange (SEC) di i Stati Uniti.L'annu passatu, a cumpagnia hà impiegatu più di 1,600 persone in u mondu.

Roger Fradin, presidente di Juniper, hà dettu chì aspittava di cultivà a crescita di Janus.

"U nostru scopu cù Juniper ùn era micca solu di truvà un grande investimentu per a nostra piattaforma, ma ancu di associà cù una sucietà leader di l'industria cù un numeru abbundante di opportunità di crescita induve a nostra squadra pò aghjunghje un valore è risorse significativu", disse Fradin.

Fradin hè ex presidente è CEO di Honeywell Automation and Control Solutions, chì hà cresciutu da $ 7 miliardi in vendite in 2003 à $ 17 miliardi in vendite in 2014. Si ritirò da Honeywell in 2017. Oghje, hè presidente di Resideo, una spinoff di Honeywell chì face prudutti smart-home.

 

À proposituGhjuvanni Egan

Ghjuvanni hè un scrittore è editore freelance.Si trasfirìu per a prima volta in Austin in u 1999, quandu u centru di Austin ùn era micca cusì vivace cum'è oghje.L'amore di John include pizza, basketball di l'Università di Kansas è puns.

 


Tempu di Postu: Aug-24-2021

Mandate a vostra dumandax