Produttore di molle di porta di garage

Garage Door Springs, cunnisciutu ancu Garage Door Torsion Springs è Garage Door Spring Replacement, sò unu di i cumpunenti più impurtanti di a vostra porta di garage.Se una primavera si rompe, avete bisognu di rimpiazzà a molla di a Porta di Garage rottu per mantene a vostra Porta di Garage funziona bè.

Torsion Spring rende una Porta di Garage più faciule da alzà o apre.Quandu una Porta di Garage si chjude, a tensione cresce.Quandu a Porta di Garage si apre, a tensione hè liberata.Torsion Spring agisce ancu com'è meccanismi di sicurezza per impediscenu e porte di cascà nantu à voi accidentalmente.Una Porta di Garage cù una molla rotta ùn deve esse aperta o chjusa cù un apritore automaticu.In una emergenza, pudete alzà a porta manualmente.

garage-door-spring-supplier

Cum'è u fabricatore di molle di porta di garage, offremu una larga selezzione di molle di torsione di porta di garage in diametri di 1,75 "è 2" in parechje dimensioni di filu chì varieghja da 0,192, 0,207, 0,218, 0,225, 0,234, 0,243, 0,250, 0,262, à 0,262 à 0,250.

Tutti i Bestar Garage Door Torsion Springs sò fabbricati da un filu di molla di alta resistenza, temperatu à l'oliu, chì risponde à ASTM A229 è durà quasi 15,000 cicli.

Pudemu pruduce Torsion Springs per a maiò parte di i Produttori è i Fornitori di Porte di Garage, cumprese ma limitate à: Porte di Garage CHI, Porte di Garage Clopay, Porte di Garage Amarr, Porte di Garage Raynor è Porte di Garage Wayne Dalton.

Cum'è Garage Door Springs fornitore, avemu parechje dimensioni diverse di Garage Door Torsion Springs dispunibili per a compra per adattà una varietà di porte di garage residenziale è cummerciale.Torsion Springs sò dispunibuli in l'opzioni di Ferita Right è Left Wound sicondu u latu di a porta chì stallanu.Tutte l'opzioni di primavera pre-fatte da Bestar sò pre-installate cù coni di bobina è coni stazionari.Nisuna assemblea supplementaria necessaria.

 

Cose da sapè nantu à Garage Door Torsion Springs:

(1) E molle di torsione devenu esse misurate mentre sò sboccate o e vostre dimensioni saranu sbagliate.

(2) Per currisponde à a dimensione di a molla di torsione precedente esattamente, avete bisognu di misurà a dimensione di u filu, u diametru internu è a lunghezza.A dimensione di u filu è u diametru internu sò assai impurtanti, questu hè induve a maiò parte di i sbagli sò fatti.A lunghezza di a molla di torsione ùn deve micca esse cumpletamente precisa (qualcosa in una meza inch sarà bè).

(3) U numaru di giri hè basatu annantu à l'altitudine di a porta è a dimensione di i tamburi di cable chì avete (a regula per e porte 7' hè 7.5 giri è 8' porte hè 8.5 giri è aghjustate da quì)

(4) A direzzione di u ventu nantu à a molla di torsione hè opposta à u latu chì continua (a molla di a ferita di manca hè stallata à u latu drittu di a porta, quandu site in u vostru garage fighjendu fora)

measure-garage-door-torsion-spring-bestar-door

 


Tempu di Postu: Mar-13-2022

Mandate a vostra dumandax