Cumu Funziona a vostra Porta di Garage

A maiò parte di a ghjente usa e so porte di garage ogni ghjornu per lascià è entre in e so case.Cù una operazione cusì frequente, questu significa chì probabilmente apre è chjude a vostra porta di garage almenu 1500 volte à l'annu.Cù tantu usu è dipendenza da a vostra porta di garage, sapete ancu cumu funziona ?A maiò parte di i pruprietarii ùn anu micca capitu cumu funziona l'apertura di a porta di garage è solu nota u so sistema di porta di garage quandu qualcosa si rompe inesperu.

Ma per capiscenu a meccanica, e parti è l'operazioni di u vostru sistema di porta di garage, pudete identificà megliu u hardware usata prima, capisce quandu avete bisognu di mantenimentu o reparazione di a porta di garage, è cumunicà in modu più efficace cù specialisti di porte di garage.

A maiò parte di e case anu una porta di garage seccionale, chì scorre longu una pista cù rulli situati à u tettu di u garage.Per aiutà à u muvimentu di a porta, a porta hè attaccata à una porta di garage da un bracciu curvatu.Quandu u mutore hè dumandatu, u mutore dirige u muvimentu di a porta aperta o chjusa usendu u sistema di molla di torsione per contrabilà u pesu di a porta, chì permette un muvimentu sicuru è stabile.

Sistema di hardware per a porta di garage

Mentre l'operazioni di u vostru sistema di porta di garage parenu abbastanza simplice, parechji pezzi di hardware travaglianu inseme simultaneamente per assicurà una funziunalità affidabile è liscia:

1. Surghjenti:

A maiò parte di e porte di garage presentanu un sistema di molla di torsione.I surghjenti di torsione sò grandi surgenti installati nantu à a cima di a porta di garage chì si stende è si stende in un muvimentu cuntrullatu per apre è chjude a porta mentre scorri in un canale.Di genere, e molle di torsione duranu finu à 10 anni.

2. Cavi:

I cavi travaglianu à fiancu à e molle per alzà è calà a porta, è sò fatti di fili d'acciaio intrecciati.U grossu di i cavi di a porta di u garage hè determinatu da a dimensione è u pesu di a vostra porta.

3. Cerniere:

E cerniere sò stallate nantu à i pannelli di a porta di u garage è permettenu à e rùbbriche di piegà è ritruvà mentre a porta si apre è si chjude.Hè cunsigliatu chì e porte di garage più grande anu doppiu cerniere per aiutà à mantene a porta mentre hè in una pusizione aperta.

4. Tracce:

Ci sò tramindui orizontali è verticali installati cum'è parte di u vostru sistema di porta di garage per aiutà cù u muvimentu.I binari d'acciaio più spessi significanu chì a vostra porta di garage pò sustene megliu u pesu di a porta è resiste à a curvatura è a deformazione.

5. Rulli:

Per andà in a pista, a vostra porta di garage usa l'acciaio, nylon neru o nylon biancu rinfurzatu.Nylon permette un funziunamentu più silenziu.I rulli adattati chì sò curati è lubricati sò facilmente rotulati longu a pista è micca slide.

6. Strutture rinforzate:

I struts aiutanu à sustene u pesu di e porte di garage doppiu mentre in una pusizione aperta per periodi estesi di tempu.

7. Weatherstripping:

Situatu trà e rùbbriche di a porta, nantu à u quadru esternu è longu u fondu di a porta di u garage, u strisciamentu hè rispunsevule per mantene l'efficienza energetica è l'insulazione è impedisce chì l'elementi esterni entre in u vostru garage, cum'è l'umidità, i pesti è i detriti.

garage-door-parts-bestar-door-102


Tempu di post: 19-10-2018

Mandate a vostra dumandax