Quantu Custa Custruì una Facilità di Self-Storage?

À traversu i tempi ecunomichi boni è cattivi, u settore di l'automagazzinamentu hà dimustratu per esse un esecutore stabile.Hè per quessa chì tanti investitori volenu piglià un pezzu di l'azzione.Per fà cusì, pudete cumprà un stabilimentu d'automagazzinamentu esistente o sviluppà un novu.

Se andate in u percorsu di u sviluppu, una quistione chjave hè: Quantu soldi avete bisognu?Ùn ci hè micca una risposta simplice à sta quistione, cum'è u costu pò varià basatu annantu à parechji fatturi, cum'è u locu è u nùmeru di unità di self-storage.

Self-Storage-Facility-Cost

Quantu custa per custruisce un stabilimentu di self-storage ?

In generale, pudete cuntà nantu à una facilità d'automagazzinamentu chì custa da $ 25 à $ 70 per metru quadru per custruisce, secondu Mako Steel, chì e so specialità includenu a fabricazione di edifici d'acciaio per installazioni di self-storage.

Stu intervallu pò varià assai.Per esempiu, u costu di l'azzaru pò cullà o falà in ogni mumentu, o l'area induve custruite a facilità pò avè una mancanza di travagliu.È, sicuru, certamenti affrunterai costi più alti in una zona metropolitana maiò di quellu chì avaristi in una piccula cumunità.

Truvà u situ ghjustu per sviluppà una prupietà d'automagazzinamentu

Quandu si circate di sviluppà una facilità di self-storage, ovviamente deve decide induve custruisce.Siate preparatu, truvà un grande situ per u almacenamentu pò esse difficiule.Averete bisognu di truvà un situ per u prezzu ghjustu, cù a zoning ghjusta, è a demografia ghjusta per sustene a vostra attività.

Di solitu anderete caccia da 2,5 à 5 ettari per allughjà a facilità.A regula di Mako Steel hè chì i costi di a terra duveranu custituiscenu circa 25% à 30% di u budgetu di sviluppu tutale.Di sicuru, questu ùn hè micca una cunsiderazione si avete digià una prupietà adattata per una stallazione di almacenamento, ancu s'ellu pò ancu avè bisognu di passà per u prucessu costosu è di tempu di rezonà a terra.

Sè vo site sviluppatu a vostra prima facilità di mini-storage, probabilmente cercherete siti in a vostra zona generale.Averete bisognu di studià i fundamenti di u mercatu per avè una idea di quali tarifi di affittu pudete incaricà è chì tipu di flussu di cassa pudete aspittà.

Determinà u scopu di u vostru prughjettu di self storage

Prima di chjude nantu à un pezzu di terra, duvete capisce u scopu di u vostru prughjettu di sviluppu di l'autore.Custruite un stabilimentu unicu o multistory ?Quante unità di self-storage mantene a facilità?Chì ghjè u metru quadru tutale chì vulete custruisce?

Mako Steel dice chì a custruzzione di un stabilimentu di una sola storia costa generalmente $ 25 à $ 40 per piede quadru.A custruzzione di un stabilimentu multistory generalmente costa più - $ 42 à $ 70 per piede quadru.Queste cifre ùn includenu micca i costi di migliione di terre o siti.

Stima di un budgetu di custruzzione per a vostra attività di self-storage

Eccu un esempiu di cumu i costi di custruzzione puderianu scrive.Stai custruendu un stabilimentu di 60 000 piedi quadrati, è u bilanciu di a custruzzione hè di $ 40 per piede quadru.Basatu nantu à quelli numeri, a custruzzione costaria $ 2,4 milioni.

In novu, quellu scenariu esclude i costi di migliione di u situ.A migliurà di u situ include elementi cum'è parcheghju, paisaghjistu è signalazione.U Gruppu Parham, un cunsultore, sviluppatore è gestore di self-storage, dice chì i costi di sviluppu di u situ per un stabilimentu di almacenamentu sò generalmente da $ 4,25 à $ 8 per piede quadru.Dunque, dicemu chì a vostra facilità misura 60 000 piedi quadrati è i costi di sviluppu di u situ totali $ 6 per piede quadru.In questu casu, i costi di sviluppu aghjunghjenu à $ 360,000.

Tenite in mente chì una facilità climatica cuntrullata aumenterà u costu di a custruzzione significativamente più di ciò chì avissi da custruisce una facilità d'automagazzinamentu micca cuntrullata da u clima.In ogni casu, u pruprietariu di un stabilimentu cuntrullatu in u clima in generale pò cumpensà assai, se micca tutta a diffarenza di u costu, perchè ponu carricà più per unità cù u cuntrollu di u clima.

"Oghje, ci sò opzioni quasi illimitate in cuncepimentu di un edifiziu d'automagazzinamentu chì si mischiarà in l'area chì pensa à custruisce.I dettagli architettonichi è e finiture ponu impactà significativamente u costu ", dice Mako Steel.

Custruì una facilità d'automagazzinamentu di taglia ghjusta

Investment Real Estate, una sucietà di intermediazione di self-storage, enfatizeghja chì più chjucu ùn hè micca sempre megliu quandu si tratta di custruisce una facilità di almacenamento.

Di sicuru, una facilità più chjuca prubabilmente averà costi di costruzione più bassi cà una più grande.Tuttavia, l'impresa nota chì un stabilimentu chì misura menu di 40 000 piedi quadrati ùn hè micca cusì costu-efficace cum'è un stabilimentu chì misura 50 000 piedi quadrati o più.

Perchè?In gran parte, hè perchè i ritorni di l'investimentu per a facilità più chjuca sò in solitu chjosu di i ritorni d'investimentu per a facilità più grande.

Finanzianu u vostru prughjettu di sviluppu di self-storage

A menu chì ùn avete pile di soldi, avete bisognu di un pianu per finanzà u vostru accordu di sviluppu di l'automagazzinamentu.Assicurà u serviziu di u debitu per u vostru prughjettu di l'automagazzinamentu hè spessu più faciule cù una storia in l'affari, ma micca impussibile si ùn avete micca.

Un cunsigliu di capitale cun una specialità in l'industria di l'automagazzinamentu pò esse capaci di aiutà.Una quantità di prestiti furnisce fondi per a nova custruzzione di strutture di self-storage cumpresi banche cummerciale è cumpagnie di vita.

Avà chì?

Quandu u vostru stabilimentu hè cumpletu è avete ricevutu un certificatu d'occupazione, site prontu à apre per l'affari.Prima chì a vostra facilità hè cumpleta, avete bisognu di un pianu di cummerciale in u locu per l'operazioni di self-storage.Pudete sceglie di gestisce a facilità sè stessu.

Pudete ancu vulete ingaghjarà un manager di terzu per uperà a vostra facilità.Una volta chì a vostra nova impresa di almacenamentu hè stata à un principiu solidu, sarete prontu à fucalizza nantu à u vostru prossimu prughjettu di sviluppu di l'automagazzinamentu!


Tempu di post: 18-Jan-2022

Mandate a vostra dumandax