Cumu sceglie una porta di garage

U stilu è u culore di a porta di u garage hà un grande impattu nantu à l'attrattiva di a vostra casa.Eccu uni pochi di cunsiglii per aiutà à sceglie a megliu porta di garage per a vostra casa.

 

Stili di porta di garage

Sceglite un Stile di Porta di Garage chì cumplementa l'esterno di a vostra casa.Ci hè trè disinni di pannelli principali per sceglie:

 

Pannelli di a Casa di Carru

Bestar Model 5000 Carriage House Garage Doors combina dui di l'elementi più cumunimenti desiderati di porte di garage - l'incantu rusticu di a casa di carri è a cunvenzione muderna di una porta di garage aperta sopra.Sia chì cercate a partita perfetta per a nova casa di custruzzione o solu rimpiazzà e porte di garage esistenti, u stilu di a casa di carru pò esse u modu perfettu per incorpore u vostru gustu persunale in l'esterno di a vostra casa mentre aumentà ancu l'appellu di i curb.

Bestar vi offre l'opzione di aghjunghje finestre lunghe è brevi è hardware decorativu per creà e porte di garage perfette in stile Carriage House per a vostra casa.

carriage-house-panel-residential-garage-doors-bestar-door-001

Pannelli alzati

Aghjunghjite a prufundità à a vostra porta di garage cù u disignu di pannelli alzati di Bestar, dispunibule sia in l'opzioni di pannelli corti sia longu.I pannelli alzati cumincianu cù un bordu recessed, ma a superficia interna di ogni pannellu hè purtata ligeramente in avanti, aghjunghjendu un suggerimentu di definizione à un disignu classicu di porta di garage.

raised-panel-residential-garage-doors-bestar-door-002

Flush Panels

Per quelli chì preferanu un aspettu più cuntempuraneu, e nostre porte di garage a filo furnisce linee pulite è semplici per belli esterni moderni.

flush-panel-residential-garage-doors-bestar-door-003

Custruzzione di Porta di Garage

E porte di garage in acciaio sò i tipi più cumuni è ecunomichi nantu à u mercatu.A maiò parte di i pruduttori offrenu parechji culori da a fabbrica, è parechji mudelli ponu esse pittati per currisponde à a vostra casa.Ci sò trè tippi da sceglie:

  • E porte à una sola capa sò stampate da una sola foglia d'acciaio galvanizatu.Quessi sò generalmente i più ecunomichi di tutte e porte d'acciaio.
  • E porte d'acciaio à doppia strata anu una pelle d'acciaio galvanizzata à l'esternu cù una strata grossa di polistirene o poliuretanu cum'è backer.U sustegnu furnisce l'insonorizazione è un valore isolante supplementu à a porta.
  • E porte triple-layer sò custruite da i stessi materiali chì e porte doppiu strati, cù l'aghjunzione di una pelle galvanizzata in l'internu per prutege u polistirene / poliuretanu da danni.U stratu supplementu di l'acciaio rende e porte triple strati i più forti, più sicuri è più insonori di tutte e porte di garage.Quessi sò ancu dispunibuli cù un insulamentu più grossu per un valore R più grande (una misura di resistenza termale).

Le porte di garage Bestar Model 5000 dotate di tecnulugia d'insulazione avanzata ThermoLock rapprisentanu l'ultima scelta intelligente per i pruprietarii.

 

E porte di garage Bestar Model 5000 venenu cù un insulazione di poliuretano spumatu in u locu cù un valore R di 17,10, chì furnisce una forza eccezziunale, efficienza energetica, resistenza à a ruggine è riduzzione di u rumore.

Insulated-garage-doors-ThermoLock-Insulation-Bestar-door

 

Culori di porta di garage

In generale, u culore di a vostra porta deve integrà è coordina cù a vostra casa cum'è puderia rapprisenta finu à u 40% di a facciata.

Bestar offre 8 culori basi per e porte di garage.I 8 culori cumuni sò bianchi, neri, amanduli, marroni, marroni scuri, carbone, arenaria è woodgrain.

Garage-Doors-Colors-Bestar

 

Finestre di a porta di garage

BestarFinestre termali, cunnisciuti ancu com'è finestre à doppia vetrata, ponu esse installati nantu à quasi ogni porta di garage.Sta tecnulugia di doppiu vitru migliurà l'efficienza energetica di i finestri attraversu l'insulazione mentre impedisce l'infiltrazione di l'aria è l'umidità trà i vetri.I sistemi Bestar Garage Door Window includenu una gamma completa di Inserti per Garage Door Window.Tutti i nostri disinni sò dispunibuli sia in l'opzioni di pannellu longu sia di pannelli corti.

 

U stilu architettonicu di a vostra casa vi aiuterà à decide quale stile di Inserti per Finestre Porta di Garage aumenterà megliu u so attrattiva.Bestar offre un stile di Finestre Porta di Garage cum'è Stockton, Arched Stockton, Stockbridge, Arched Stockbridge, Cascade, Waterton, Wagon Wheel è Sunburst.

Garage-Door-Windows-Insert-Option

 

Ferramenta decorativa per a porta di garage

Stu novu Kit di Hardware Decorativu di Bestar Door pò trasfurmà u vostru garage noioso in un garage straordinariu.

Garage-Doors-Decorative-Hardware-Bestar-DoorGarage-Doors-Decorative-Hardware-Bestar-Door-003

 


Tempu di pubblicazione: 10 ottobre 2018

Mandate a vostra dumandax