Cumu Tensà una Porta di Garage Spring

E molle di a porta di garage compensanu u pesu di a porta è permettenu di apre è chjude cù facilità.Un prublema cù a tensione di a primavera puderia causà a porta per apre o chjude in modu irregulare, improperly, o à a velocità sbagliata, è l'aghjustà i surgenti prubabilmente risolve u prublema.

 

1. Preparazione per u vostru Ajustamentu

 

1.1 Ricunnosce e molle di torsione.

E molle di torsione sò muntate sopra a porta è correranu longu un fustu di metallu chì hè parallelu à a cima di a porta.Stu tipu di mecanismu hè di solitu usatu per e porte chì sò più di 10 metri di larghezza.

I porti più liggeri è più chjuchi ponu avè solu una sola molla di torsione, mentre chì e porte più grande è più pesanti ponu avè duie surgenti, cù una situata à ogni latu di a piastra centrale.

how-to-adjust-tension-a-garage-door-spring-001.jpg

1.2 Capisce u prublema.

A tensione di primavera impropria pò causà assai prublemi cù cumu si apre è si chjude a vostra porta di garage.U prublema chì avete averà aiutà à capisce cumu avete bisognu di aghjustà a primavera per riparà a porta.E porte chì necessitanu aghjustamenti di primavera ponu:

1.2.1 Siate difficiuli di apre o chjude

1.2.2 Apertura o chjude troppu prestu

1.2.3 Ùn chjude micca cumplettamente o bè

1.2.4 Chiudere irregularmente è lasciate un spaziu.

how-to-adjust-tension-a-garage-door-spring-002

1.3 Determina a vostra suluzione.

Sicondu u vostru prublema, avete bisognu di aumentà o diminuite a tensione di primavera nantu à a porta.Avete bisognu di:

1.3.1 Diminuisce a tensione se a vostra porta ùn si chjude micca cumplettamente, hè difficiule di chjude o si apre troppu rapidamente.

1.3.2 Aumente a tensione se a porta hè difficiule di apre o si chjude troppu rapidamente.

1.3.3 Aghjustate a tensione nantu à un latu (induve a distanza hè) se a vostra porta si chjude uniformemente.

how-to-adjust-tension-a-garage-door-spring-003

1.4 Assemble i vostri arnesi.

Ci sò qualchi strumenti basi è equipaggiu di sicurità chì avete bisognu per stu travagliu.U vostru equipamentu di sicurità include guanti, occhiali di sicurezza è un cappellu duru.I vostri altri arnesi sò una scala robusta, una pinza C, una chjave regulabile è un marcatore o cinta di maschera.Sè vo site per aghjustà e molle di torsione, avete ancu bisognu di dui bars di avvolgimentu o verghe d'acciaio solidu.

1.4.1 I bastoni o bars deve esse 18 à 24 inch (45,7 à 61 cm) in longu.

1.4.2 I bars d'acciaio solidu ponu esse acquistati in ferreteria.

1.4.3 Averete bisognu di misurà u diametru di i buchi in u cune di bobina (u collu chì assicura a primavera à l'arburettu di metallu) per determinà quale dimensione di barra o bastone per utilizà.A maiò parte di i coni anu un diametru di pirtusu di 1/2 inch.

1.4.4 Ùn pruvate micca d'utilizà ogni tipu d'attrezza cum'è sustitutu di e barre di bobina o di l'acciaio.

how-to-adjust-tension-a-garage-door-spring-004

 

2. Ajusting Torsion Springs

 

2.1 Chiude a porta di u garage.

Unplug the opener si avete una porta di garage automatica.Nota chì, perchè a porta di u garage serà falata, questu significarà:

2.1.1 I surgenti seranu sottu tensione, chì aumenta u risicu di ferita.Chjamate un prufessiunale si ùn avete micca cunfidenza di trattà cun una primavera sottu à sta tanta tensione.

2.1.2 Duvete avè abbastanza illuminazione in u garage per travaglià cunfortu.

2.1.3 Avete bisognu di un modu alternativu se qualcosa deve succede.

2.1.4 Tutti i vostri arnesi deve esse in u garage cun voi quandu avete principiatu.

how-to-adjust-tension-a-garage-door-spring-005

2.2 Secure a porta.

Pone un C-clamp o un paru di pinze di serratura nantu à a pista di a porta di u garage ghjustu sopra à u roller di fondu.Questu impediscerà chì a porta si apre quandu aghjusteghja a tensione.

how-to-adjust-tension-a-garage-door-spring-006

2.3 Localizà u conu di avvolgimentu.

Da a piastra centrale stazionaria, utilizate l'ochju per seguità a primavera finu à induve finisce.À a fine, ci sarà un conu di avvolgimentu chì u mantene in u locu.U conu avarà quattru buchi uniformi à u circondu, più dui viti chì sò usati per chjude a primavera in u locu nantu à l'arburettu centru.

Per mudificà a tensione nantu à a molla, serete aghjustendu u cune di ventu inserendu i bars di ventu in i buchi è rotate u conu in una direzzione o l'altru.

how-to-adjust-tension-a-garage-door-spring-007

2.4 Allentate i viti di fissaggio.

Inserite u conu di avvolgimentu o una barra d'acciaio solidu in u foru di fondu nantu à u collu di avvolgimentu.Mantene u conu in u locu cù a barra è sguassate i viti.

Verificate l'arbulu per vede s'ellu ci sò spazii appiattiti o depressu induve i viti sò destinati à esse stallati.Sì cusì, assicuratevi di rimpiazzà i viti in questi stessi piani quandu avete finitu cù u vostru aghjustamentu per assicurà chì mantenenu più sicuru.

how-to-adjust-tension-a-garage-door-spring-008

2.5 Preparate per aghjustà a tensione.

Inserite i bars in dui buchi successivi in ​​u conu di bobina.Posizionate à u latu di i bars in modu chì a testa è u corpu ùn sò micca in u modu si a primavera si rompe.Siate sempre pronti per muvimenti rapidamente.

how-to-adjust-tension-a-garage-door-spring-009

2.6 Aghjustate a tensione.

Assicuratevi chì i bars sò inseriti cumplettamente, è rotate manualmente u conu in 1/4 increments.Per determinà un 1/4 di turnu, rotate i bars di bobina 90 gradi.

2.6.1Per aumentà a tensioneper una porta chì hè difficiule d'apre o chjude troppu rapidamente, ventu u conu (in a listessa direzzione chì u cable di a porta di garage passa per a pulley).

2.6.2Per diminuisce a tensioneper una porta chì ùn hè micca chjusu sanu, hè difficiule di chjude, o apre troppu rapidamente, ventu u conu (in a direzzione opposta da a manera chì u cable di a porta di garage passa per a pulley).

2.6.3 A menu chì ùn sapete esattamente quantu avete bisognu di aghjustà a vostra porta, passa per tutti i passi è pruvà a porta.Repetite quantu necessariu, travagliendu in 1/4 turni, finu à ottene a tensione propria.

how-to-adjust-tension-a-garage-door-spring-010

2.7 Stretch the spring.

Mantene a barra più in fondu in u locu è sguassate a seconda barra.Measure out 1/4 inch from the end of the winding cone (luntanu da u centru) è fate una marca cù un marcatore o un pezzu di cinta di maschera.Cù a barra sempre in u burato di fondu, tira ligeramente up (versu u tettu) nantu à a barra è versu a platea centrale.Cume fate questu:

2.7.1 Continuate a mantene a barra è sopra è toccu cù a seconda barra.Tap it just below the winding cone.Tap it away from the center plate and versus the mark on the shaft.

2.7.2 Tap the bar finu à chì avete allungatu a primavera per scuntrà a marca nantu à l'arbulu.

how-to-adjust-tension-a-garage-door-spring-011

2.8 Stringere i viti.

Una volta chì avete allungatu a molla di 1/4 inch, mantenela in u locu cù una barra è chjude in u locu nantu à l'arbulu strintendu i viti.

Assicuratevi di rimpiazzà i viti in i so piani s'ellu ci era nantu à l'arbulu.

how-to-adjust-tension-a-garage-door-spring-012

 

2.9 Repetite da l'altra parte.

Certi meccanismi di primavera di torsione anu duie surgenti (una in ogni latu di u platu di u centru), è se questu hè u casu, repite i passi quattru à ottu nantu à l'altra primavera.E molle di torsione deve esse aghjustate ugualmente per assicurà l'equilibriu.

how-to-adjust-tension-a-garage-door-spring-013

3. Pruvate a vostra porta.

Eliminate qualsiasi pinze o pinze chì assicuranu a porta è pruvate a porta per vede s'ellu avete aghjustatu a tensione abbastanza.Se no, repite i passi da quattru à deci finu à avè truvatu a tensione ghjusta per correggerà u prublema chì avete avutu.

Una volta chì i vostri aghjustamenti sò stati fatti, ripigliate u vostru opener in se tenete una porta di garage automatica.

how-to-adjust-tension-a-garage-door-spring-014

4. Lubricate e surgenti.

Duvete lubricate tutte e surgenti, cerniere, cuscinetti è rulli metallici duie volte à l'annu cù un spray à base di lithium o silicone.Ùn aduprate micca WD-40.

how-to-adjust-tension-a-garage-door-spring-015

 

 


Tempu di post: 10-Jan-2018

Mandate a vostra dumandax