Cosa à sapè nantu à u Model 650 Mini Storage Door

Custruita per esse faciule da installà, durable è simplice di mantene, Bestar Model 650 Roll Up Door diventa populari in l'industria di l'automagazzinamentu.Stu disignu Mini Storage Door pò eliminà a necessità di aghjurnamenti o carichi supplementari.Cù u nostru Roll Up Door, basta à inserisce i supporti in e guide è a porta hè pronta per stà.

Bestar Model 650 Roll Up Door include cumpunenti cum'è cortina ondulata, molle, supporti, guide, tamburi, fermate di testa, barra di fondo, serratura, corda di tiratura...

 

Funzioni standard:

(1) TuttuTamburisò dotati di un cuscinettu radiale à sfera schermatu pienu di grassu per cuntribuisce à un funziunamentu più fluidu è riduce l'usura è l'attrito.

(2) Calibre 12 rinfurzatu galvanizatuParentesisò cuncepiti per attaccà facilmente à e guide, riducendu u tempu di stallazione.

(3) UAssemblea di Tensione di Ratchethè stallatu in fabbrica à l'estremità di l'asse di a porta è permette una sintonizazione precisa di a tensione iniziale di primavera.Incrementi di 1/8 di turnu sò pussibuli.Tensioner aghjusta e duie molle ugualmente à u stessu tempu da solu una estremità di a porta.

(4) Galvanizatu, guida-muntatuA testa si fermasò simplici per installà è impediscenu a cortina sopra u viaghju quandu si alza a porta.

(5) Roll furmati azzaru galvanizatuBar in fondurinfurzatu cù un 2″ x 1-1/2″, 11 gauge angolo galvanizatu di larghezza completa chì si estende cumplettamente in e guide.L'astragale di u bulbe di PVC furnisce un cuntattu pusitivu cù u pianu.Soulevez la ou les poignées et les clips d'arrêt installés sur le côté extérieur de la barre inférieure et une corde de traction non putréfiée est fixée à l'angle intérieur.

(6) Torsione elicoidale temperata à l'oliuSurghjentisò lubricati in fabbrica per minimizzà l'attrito è a corrosione mentre aumentanu a vita di u ciclu di primavera.U filu di primavera hè conforme à ASTM A 229.

(7) L'acciaio galvanizatu di larghezza completaBarrelracchiude totalmente i tamburi, le molle e l'asse.A custruzzione di tippu di canna reduce l'abbassamentu di a porta, elimina i denti di tamburi è migliurà u funziunamentu per via di un supportu uniforme di a cortina per tutta a larghezza.

(8) Galvanizatu è pre-pittura 26 gaugeCurtina ondulatahè un rotulu furmatu da ASTM A 653 grade 80 full steel hard.Stu acciau premium rende più forza di a porta è minimizza i danni di cortina.Le ruban adhésif à pleine hauteur à l'arrière du rideau prévient l'imbrication et réduit le frottement de la peinture.20 culori sò standard cù altri dispunibili nantu à ordine speciale.

(9) Rollu furmatu 18 gauge galvanizatuGuidessò dotati di doppie strisce di usura in polietilene per riduce l'attrito è i rumori di a porta di muffa.

(10)Latchaccetta tutti i lucchetti di l'industria, cumprese 7/16″ di diametru.Pruvisione per serratura cilindrica inclusa.

self-storage-doors-mini-warehouse-doors-model-650-280-series-bestar-door

 


Tempu di pubblicazione: 22-settembre-2021

Mandate a vostra dumandax